قالب وردپرس درنا توس

انواع مدل های تبلیغاتی در شبکه اجتماعی توییتر

[ad_1]

شبکه اینترنتی و اجتماعی توییتر شبکه ای جذاب است و این جذابیت را مدیون محدودیت ها و فضای روانشناسی حاکم بر آن است. به راستی که چه کسی از آبی آسمانی لذت نمی برد ؟ ما در این جا می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه می توانید در توییتر تبلیغ کنید و شاهد افزایش فروشتان باشید.

تحقیقات بر روی عملکرد کاربران توییتر حاکی از این است که اعضای این شبکه تا ۷۲ درصد بیش از اعضای دیگر شبکه‌های اجتماعی نسبت به خرید آنلاین علاقه نشان داده‌اند. این آمار توسط موسسه Market Probe International منتشر شده و موجب شده که جهت گیری‌های بازاریابی نسبت به این شبکه تغییر کند.

 اولین کاری که به ذهن بسیاری از بازاریابان می‌رسد این است که پیج فروشگاه خود را در توییتر راه اندازی کنند و به هر ترتیبی که شده، تعداد فالور‌ها را افزایش دهند. عده‌ای هم تصمیم می‌گیرند که از پلتفرم‌های تبلیغاتی و افزایش فروش توییتر بهره‌مند شوند. ما در این مقاله آموزشی به شما فرصت‌های بازاریابی و فروش در توییتر را آموزش می‌دهیم.

TwitterAds

آغاز تبلیغات در توییتر:

 برای اینکه از فرصت تبلیغات در توییتر استفاده کنید، باید در بخش تبلیغاتی توییتر ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سامانه‌ی بیزینس توییتر روی لینک کلیک کنید. توییتر نیز تا حدی مثل فیس بوک تبلیغات خود را هدفمند کرده و بر اساس سه شاخص فرصت های تبلیغاتی را فراهم می‌کند:

علاقه – جنسیت   و جغرافیا

از طرفی می‌توانید به طور کاملا انحصاری تبلیغات خود را پیرامون کلمات کلیدی توسعه دهید.

کلمات کلیدی در تایم لاین

کلمات کلیدی در نتایج جستجو

در دنیای بازاریابی اینترنتی توییتر یک مزیت دیگر دارید آن هم این است که مدل‌های پرداختی آن بر اساس تعاملاتی که روی توییت‌های تبلیغاتی صورت می‌گیرد مشخص می‌شود.  بدین صورت که تنها در صورت فالوو شدن اکانت، ریتوییت، ریپلای و غیره، از شما هزینه دریافت خواهد شد.

انواع مدل تبلیغات در توییتر برای کاسبان کوچک و بزرگ:

توییتر دارای سه مدل تبلیغاتی مختلف است که کاربران می‌توانند از آن ها استفاده کنند و هیچ محدودیتی برای اندازه‌ی کسب و کارها در استفاده از این پلن ها وجود ندارد.

تبلیغ اکانت:

در این مدل از تبلیغات، توییتر تلاش دارد با معرفی و نمایش اکانت شما به کاربران آنان را وادار به فالو کردن شما کند. در این مدل اکانت شما در سمت راست صفحه ی توییتر کاربران و در بخش بالا نمایش داده می‌شود.

 Twitter-Story

تبلیغ یک توییت:

در این مدل از تبلیغ شما یک توییت می‌نویسید و مخاطبان خود را به طور هدفمند دسته بندی می‌کنید و بقیه کار را به توییتر می‌سپارید. توییتر توییت شما را به رده  بندی مشخص شده تان نمایش می‌دهد و بر اساس تعاملاتی که روی توییت صورت می‌گیرد از شما پول می گیرد.

ترویج و تبلیغ ترند ها:

 در این مدل از تبلیغات توییتر، در بخش Geography ترند‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که البته متناسب با علاقمندی‌هایشان مشخص شده است. با این حساب، می‌توان حدس زد که این مدل از تبلیغات گران‌تر از مدل‌های دیگر باشد چرا که آن چه را که کاربران می‌خواهند مستقیما به طور اختصاصی در اختیارشان قرار می‌دهد.

بهترین کار این است که عملیات تبلیغاتی خود را با کمترین بودجه و در کمترین سایز از تبلیغ شروع کنید و عکس العمل کاربران را بسنجید. در صورتی که این کار موثر واقع شود می‌توانید پلن تبلیغاتی خود را توسعه دهید و حتی به طور ترکیبی از پلن های تبلیغاتی توییتر استفاده کنید.

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس

مطلب پیشنهادی

چگونه ایمیل تایید را در وردپرس حذف کنیم؟

چگونه ایمیل تایید را در وردپرس حذف کنیم؟   در سیستم وردپرس به صورت پیش …

پاسخ دهید

Copy Protected by
Chetan's WP-Copyprotect.