نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

[ad_1]

همه افراد دوست دارند تا عمری طولانی و سالم داشته باشند. کبد نقش پر رنگی در سلامت و میزان طول عمر شما دارد. این اندام مرکز تصفیه و پاکسازی بدن به شمار می آید و در عین حال کبد اندامی بسیار حساس است و تحت عوامل مختلفی مورد آسیب قرار خواهد گرفت. اما در ادامه مطلب شما را با راز طول عمر آشنا خواهیم کرد. با دکتر سلام همراه باشید. 

در صورتیکه بتوانیم کبد سالم داشته باشیم و ترکیبات مورد نیاز آن را از غذاها و محیط به دست آوریم دارای عمر طولانی خواهیم بود و صفرا یک ماده پاک کننده بسیار مهم برای بدن بوده و می توانیم به اندازه لزوم آن تمامی بدن را پاک سازی نماید.علاوه بر تمیز نگه داشتن بدن و روده ها و سیستم گوارش بدن دارای ترکیباتی است که مقوی قلب و عروق و مغز و اعصاب و فعالیت روحی و جسمی و جنسی می باشد.

در اثر فعالیت مناسب کبد، کلیه ها و مجاری و مثانه و دستگاه جنسی ترشح هورمون ها و ترشح جنسی در اثر اعمال این عضو کنترل شده و غدد جنسی و پروستات و سایر غدد نیز تحت اعمال این عضو کنترل می باشند و صفرا که مایع تمیز کننده سیستم گوارش مجاری و عروق می باشد در اثر ترشح به اندازه لزوم در خون و مجاری می توانند هورمون جنسی تستسترون Testesterone در مرد ها که تجمع آن در غدد جنسی و پروستات و باعث ورم و بزرگی این عضو می شود کنترل کرده و مقدار اضافی آن را خنثی کرده و از محل خارج می نمایند.

 

 

منبع: آفرینش

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *