قالب وردپرس درنا توس

برنامه بدنسازی افزایش حجم حرفه ای

[ad_1]





برنامه حجمی بدنسازی ۴ روز در هفته مناسب برای افزایش حجم در مدت زمان کم.

مدت زمان استفاده از این برنامه را می توانید ۴۵ تا ۶۰ روز انتخاب کنید.روزهای شنبه و یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه روزهای تمرینی می باشد و روزهای دوشنبه و جهارشنبه و جمعه روزهای استراحت و ریکاوری.

شنبه یکشنبه سه شنبه پنج شنبه
گرم کردن ۱۰ دقیقه گرم کردن ۱۰ دقیقه گرم کردن ۱۰ دقیقه گرم کردن ۱۰ دقیقه
بالا سینه هالتر ۱۲*۳ جلو پا دستگاه ۱۲*۳ نشر از جانب سیم کش ۱۲*۳ زیر بغل سیم کش دست باز از جلو ۱۲*۳
پرس سینه دستگاه ۱۲*۳ پرس پا دستگاه ۱۲*۳ پرس سرشانه دستگاه ۱۲*۳ پول آور (پلاور) ۱۲*۳
قفسه سینه دستگاه ۱۲*۳ لانگز ۱۲*۳ سرشانه با هالتر ۱۲*۳ بارفیکس دستگاه با یار کمکی ۱۲*۳
پرس زیر سینه هالتر ۱۲*۳ داخل پا دستگاه ۱۲*۳ نشر خم دمبل ۱۲*۳ زیر بغل قایقی ۱۲*۳
جلو با هالتر ۱۲*۲ پشت پا ۱۲*۳ نشر از جلو ۱۲*۳ پشت بازو سیم کش ۱۲*۳
جلو بازو دمبل تک ۱۲*۳ ساق پا ۳ ست تا ناتوانی شراگ دمبل ۱۲*۳ پشت بازو دمبل تک ۱۲*۳
جلو بازو سیم کش ۱۲*۳ پهلو مسگری ۷۰*۳ کول هالتر ۱۲*۳ پشت بازو دستگاه یا دیپ ۱۲*۳
ساعد ۲۰*۴ فیله کمر ۱۲*۳ شکم ۲۰*۳ پهلو با صفحه ۲۰*۳
شکم ۲۰*۳ سرد کردن ۱۰ دقیقه زیر شکم ۱۸*۳ شکم دستگاه ۲۰*۳
سرد کردن ۱۰ دقیقه سرد کردن ۱۰ دقیقه سرد کردن ۱۰ دقیقه


[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس

مطلب پیشنهادی

باورهای اشتباه در مورد کالری سوزی و کاهش وزن

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

Copy Protected by
Chetan's WP-Copyprotect.