قالب وردپرس درنا توس

در هنگام وقوع وضعیت اضطرای در محل کار چه باید کرد؟

در هنگام وقوع وضعیت اضطرای در محل کار چه باید کرد؟

 

در هنگام وقوع وضعیت اضطرای در محل کار چه باید کرد؟

 

همه بر این باورند که حوادث فقط برای دیگران اتفاق می افتد و آنها همچون اسفندیار روئین تن

هستند! در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهم ترین نکات در هنگام برخورد با وضعیت اضطراری

در محل کارتان آشنا کنیم. در ادامه با دکتر سلام همراه باشید.

شما در محل کارتان ممکن است با وضعیت اضطراری بهداشتی مواجه شوید.

شما در محل کارتان ممکن است در معرض دود سیگار، مواد آلرژی‌زا، میکروب‌ها، مواد شیمیایی و سایر آلاینده‌های منتقل‌شونده از راه هوا قرار بگیرید.

نشانه‌های هشداردهنده در موارد آلودگی هوا در محل کار که ممکن است در شما یا همکارانتان بروز کند، شامل شروع ناگهانی سردرد، تهوع، سرگیجه، خواب‌آلودگی یا مشکلات تنفس است.

اگر فکر می‌کنید که یک وضعیت اضطراری بهداشتی در محل کارتان رخ داده است، اقدام سریع ضرورت دارد.

به این نکات برای جلوگیری از آسیب دیدن خودتان و همکارانتان در این موارد توجه داشته باشید:

– از سازمانی که وضعیت اضطراری به آن مربوط است، کمک بخواهید برای مثال آتش‌ نشانی، اداره گاز یا اداره بهداشت.

– در صورت لزوم محل را تخلیه کنید.

– برای افرادی که علامت‌دار شده‌اند، کمک پزشکی فراهم کنید.

– از هواکش‌ها برای تهویه محل استفاده کنید.

– به سایر ساکنان ساختمان درباره مشکل اطلاع دهید.

– منبع آلودگی را برطرف کنید.

سایت نایاب

لینک منبع

قالب وردپرس

مطلب پیشنهادی

بررسی علل ابتلا به کم شنوایی و نحوه تشخیص سمعک تقلبی

[ad_1] ابتلا به کم شنوایی از جمله اختلالاتی است که اغلب در اثر کهولت سن …

دیدگاهتان را بنویسید

Copy Protected by
Chetan's WP-Copyprotect.