نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

قیمت نهایی : تومان۰
نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

قیمت نهایی : تومان۰

قوانین و مقررات سایت

نایاب : قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد عضویت در سایت نایاب را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت درسایت کنند.

عضویت در سایت و  از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط  عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند ۱

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت نام نویسی مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست

الکترونیکیمراحل عضویت را تکمیل می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره ۳
عضویت در سایت نایاب رایگان است.

بند۴ برای استفاده از برخی از مطالب نیاز به پرداخت حق العضویت می باشد .مبلغ حق العضویت ده هزار تومان می باشد .این مبلغ برای مدت ۱ ماه برای کلیه مطالب خاص سایت بوده ومختص یک مطلب نمی باشد.

بند ۶ کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment)را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست می‌دهد.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.