قالب وردپرس درنا توس

مرغ سوخاری رژیمی بدون کالری اضافه

مرغ سوخاری رژیمی بدون کالری اضافه

 

مرغ سوخاری رژیمی بدون کالری اضافه

روش طبخ و پخت مرغ سوخاری رژیمی

در این بخش از سایت نایاب طرز تهیه مرغ سوخاری رژیمی را برایتان قرار داده ایم این مرغ سوخاری هیچ کالری اضافی نداردپس می توانید با خیال راحت میل کنید.

و میتوانید بدون هیچ کالری اضافی این مرغ را براحتی میتوانید مصرف کنید امیدوارم که این مرغ سوخاری را براحتی و در مدت زمان ۲۵ دقیقه این مرغ را تهیه کنید.

ما غذاهای یک رستوران را با در نظر گرفتن کیفیت و مواد اصلی آن طوری تغییر دادیم که برای افراد رژیمی بسیار مناسب است ،مرغ سوخاری رژیمی یکی از آنهاست…

مناسب برای ۴ نفر
زمان فراهم سازی مقدمات : ۱۰ دقیقه
پخت: ۲۵ دقیقه در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت

مواد مورد نیاز :
سفیده تخم مرغ : ۳ عدد
سس خردل : ۱ قاشق سوپ خوری
نان ایتالیایی خرد شده :  یک فنجان
پنیر پارمزان کم چرب : ۱/۴ فنجان
مرغ پوست کنده بدون استخوان : ۴ تکه
سس سرکه و نمک گرم : ۳/۴ فنجان
سالاد کلم فرانسوی به دلخواه

طرز تهیه :

بنا بر گزارش نایاب نخست فر را روی درجه ی ۴۵۰ گرم کرده و روی سینی نچسب فر روغن اسپری کنید .

سفیده ی تخم مرغها و سس خردل را کف ظرفی با عمق کم پهن کنید. در ظرف دیگری پنیر و خرده نانها را خلوط حاصل را در ظرف دیگری پهن کنید.

مرغها را در ظرف خرده نان و پنیر بغلتانید سپس در ظرف تخم مرغ و سس خردل فرو ببرید و بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.

در دمای ۴۵۰ درجه به مدت پانزده دقیقه در فر قرار دهید. اگر ‌می‌خواهید روی آنها طلایی شود ۱ دقیقه بیشتر بگذارید در فر بماند.

غذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید ‌می‌توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.

سایت نایاب

لینک منبع

قالب وردپرس

مطلب پیشنهادی

روش تهیه دسر بادام برای پذیرایی از مهمان ها

روش تهیه دسر بادام برای پذیرایی از مهمان ها   دسر بادام برای یک پذیرایی …

دیدگاهتان را بنویسید

Copy Protected by
Chetan's WP-Copyprotect.