یکشنبه , مرداد ۲۸ ۱۳۹۷
قالب وردپرس درنا توس
خانه / کسب و کار / همکاری در فروش چیست؟ دیدگا‌ه‌های موافق و مخالف آن را بدانیم

همکاری در فروش چیست؟ دیدگا‌ه‌های موافق و مخالف آن را بدانیم

همکاری در فروش چیست؟ دیدگا‌ه‌های موافق و مخالف آن را بدانیم

آیا می‌توان از طریق همکاری در فروش پول به‌دست آورد؟ پاسخ کوتاه به این پرسش مثبت است. کسب‌و‌کارهای مرتبط با همکاری در فروش می‌تواند سود خوبی حاصل کند و حتی می‌توان از درون خانه به‌اندازه‌ی کسی که تمام‌وقت کار می‌کند پول کسب کرد. فراموش نکنید که موفقیت به‌خاطر چیزی که انتخاب کرده‌اید حاصل نمی‌شود، بلکه به این مربوط می‌شود که آیا کاری که باید انجام شود به‌درستی و به‌صورت منسجم انجام می‌شود یا خیر. این نوشته را بخوانید تا ببینید که همکاری در فروش چیست و چگونه می‌تواند برای شما سودآوری کند.

 

مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود. این کار اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند. وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگی‌ها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند.

همکاری در فروش روش‌های گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازده‌ترین آن استفاده از اینترنت است. اینکه شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوه‌های درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید.

همکاری در فروش، یک کسب‌وکار خانگی ایده‌آل است، چراکه برای شروع به پول زیادی احتیاج ندارد و نیازی به تولید، انبار کردن و ارسال محصولات یا رساندن خدمات به دیگران نیست. درواقع به شما پول پرداخت می‌شود تا مشتری‌ها و مصرف‌کننده‌های جدید را به کسب‌وکارهای مختلف متصل کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟

مانند بسیاری دیگر از کسب‌وکار‌های خانگی، مشکل همکاری در فروش، همایش و سخنران‌های برنامه‌های کسب سریع ثروتی هستند که به شما می‌گویند در مدت‌زمانی کوتاه و با کمترین تلاش می‌توانید پول‌دار شوید. برخی از برنامه‌های همکاری در فروش به شما می‌گویند تنها با ۳ کلیک می‌توانید در ماه صدها هزار دلار درآمد داشته باشید. همچنین برخی از آنها می‌گویند شما می‌توانید سایت‌تان را درست کنید و سپس آن را به حال خود رها کنید تا حساب بانکی شما پر شود.

 

واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری دیگر از کارهای خانگی است، افراد کمی هستند که می‌توانند از آن پول خوبی کسب کنند، افرادی آن‌قدر موفق هستند که می‌توانند به اهداف‌شان دست پیدا کنند و در مقابل عده‌ی کثیری هستند که هیچ پولی کسب نمی‌کنند. درنتیجه پرسش اصلی این نیست که آیا همکاری در فروش واقعا درآمد خوبی دارد یا خیر، بلکه این است که آیا شما می‌توانید در این کار موفق باشید یا خیر.

این موضوع فقط به خودتان بستگی دارد، اما در اینجا توصیه‌هایی مطرح می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند.

طرفداران همکاری در فروش

همان‌طور که پیش از این بیان شد نکات مثبت زیادی درباره همکاری در فروش وجود دارد که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای کسب‌وکار تبدیل می‌کند. این موارد عبارت‌اند از:

هزینه‌ی کم برای شروع: ملحق شدن به بیشتر برنامه‌های همکاری در فروش رایگان است؛ در نتیجه هزینه‌ی شما معمولا به روش‌های بازاریابی‌ که مورد استفاده قرار داده‌اید، مربوط می‌شود.
نیازی به تولید یک محصول یا خدمات نیست.
نیازی به انبارکردن یا حمل محصولات نیست.
در هر زمان و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید کار کنید.
بسته به اینکه چگونه برای برنامه‌ی همکاری‌تان بازاریابی می‌کنید امکان کسب درآمد منفعل وجود دارد.
می‌توان آن را به یک کسب‌وکار خانگی در حالِ انجام، اضافه یا یک جریان درآمد اضافه ایجاد کرد. این کار برای وبلاگ‌نویس‌ها، مربی‌ها، کارآفرینان حوزه‌ی اطلاعات و همه‌ی افرادی که وب‌سایت دارند ایدئال است.
مخالفان همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش چالش‌هایی دارد که عبارت‌اند از:

ایجاد ترافیکی (بازدیدکننده از سایت) که منجر به درآمد شود زمان‌بر است.
ممکن است همکاری شما دزدیده شود. به این ترتیب شما به‌خاطر ارجاعی که ایجاد کرده‌اید، اعتباری دریافت نمی‌کنید. نقاب‌گذاری URL می‌تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند.
یک همکاری بد می‌تواند به اعتبار شما آسیب بزند. برای جلوگیری از این اتفاق باید مراقب باشید و کسب‌وکارهای باکیفیت را برای همکاری انتخاب کنید.

شما هیچ کنترلی بر روی کیفیت محصول، خدمات یا چگونگی انجام کسب‌وکار ندارید.
برخی از شرکت‌ها پولی به شما نمی‌دهند؛ البته روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها برنامه‌های همکاری در فروش مناسب و خوب را انتخاب کنید.

هنگامی که یک برنامه‌ی عالی پیدا کنید، رقابت بسیار زیادی وجود خواهد داشت. می‌توانید مطمئن باشید که افراد زیادی مشغول ترویج این برنامه هستند.
مشتری‌ها به تجار تعلق دارند. آمارتان به شما اجازه می‌دهد بفهمید یک محصول چه تعداد فروخته شده است، اما در بیشتر موارد شما هیچ اطلاعی درباره اینکه چه کسی فروش را انجام داده است ندارید. در نتیجه بازاریابی برای فروشِ دوباره کار بسیار دشواری خواهد بود.

چگونگی موفقیت در همکاری در فروش

همکاری در فروش چندان دشوار نیست، اما برای کسب درآمد چشمگیر نیازمند دانش، برنامه‌ریزی و تلاش‌ منسجم است. در اینجا کارهایی معرفی می‌شود که می‌توانید با انجام آنها اطمینان حاصل کنید که همکاری شما در فروش موفق خواهد بود.

کار را با یادگیری درباره‌ی همکاری در فروش و گام‌های لازم برای موفقیت در آن آغاز کنید.
فقط در فروش کالاها و خدمات باکیفیت همکاری کنید. در واقع بهترین کار این است که ابتدا خودتان آنها را بخرید تا بتوانید کیفیت آنها را تصدیق کنید. شما بر اساس محصول یا خدماتی که ترویج می‌دهید، داوری خواهید شد. در نتیجه تنها بر روی کسب درآمد تمرکز نکنید، بلکه به کیفیت نیز توجه داشته باشید.
درباره‌ی برنامه‌ای که در آن همکاری می‌کنید تحقیق کنید تا بفهمید که چه زمانی و چگونه به شما پول پرداخت می‌شود. همچنین به مسائل مهم مالی که به شما کمک می‌کند تا از خوب‌بودن برنامه مطمئن شوید توجه کنید.
در فروش اقلامی همکاری کنید که به جایگاه شما یا محتوایی که در وب‌سایت یا وبلاگ‌تان دارید مرتبط باشند. برای مثال اگر شما درباره‌ی اسکیت نمایشی مطلب می‌نویسید به‌اشتراک گذاشتن لینک‌های مربوط به موتورسیکلت یا کیف‌های خورجینی جدید نمی‌تواند چندان مناسب باشد.
تبلیغات را باهم ترکیب و متناسب کنید تا با لینک‌های متعدد بازدید‌کننده‌هایتان را آزار ندهید. لینک‌های همکاری که با تصویر همراه هستند بهترین میزان کلیک را به‌همراه دارند.

همیشه رابطه‌‌تان در فروش را برای بازدیدکننده‌ها آشکار کنید. بیشتر بازدیدکننده‌ها احتمالا می‌فهمند که تبلیغات گرافیکی برای شما درآمد ایجاد می‌کنند اما اگر درباره‌ی محصول مطلبی بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید به خواننده‌هایتان این پیام را منتقل می‌کنید که شما از مطالبی که می‌گذارید پول درمی‌آورید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که با خوانندگان‌تان شفاف و صادق بوده‌اید.

بازار، بازار، بازار. برای اینکه از مزیت‌های همکاری در فروش بهره‌مند شوید و افراد را جذب وب‌سایت با وبلاگ‌تان کنید، تنها بر روی SEO و شبکه‌های اجتماعی تمرکز نکنید. سعی کنید بفهمید بازار هدف شما چه کسانی هستند، کجا می‌توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می‌توانید آنها را جذب سایت‌تان کنید.

فهرستی از ایمیل‌های افراد آماده کنید. موفق‌ترین افراد در این نوعِ فروش از ایمیل استفاده می‌کنند. از این موضوع غفلت نکنید، بازاریابی از طریق ایمیل می‌تواند سود شما را خیلی زیاد افزایش دهد.
به فکر استفاده از یک صفحه‌ی اصلی و سیستم قیفی برای بازاریابی کارتان باشید. با ارائه‌ی پیشنهادی اغواکننده مشتری‌های بالقوه را به فهرست ایمیل‌تان جذب کنید. به این ترتیب می‌توانید صفحه‌ی محصولاتی را که در فروش آنها همکاری می‌کنید برای‌شان بفرستید. در سیستم ایمیلی‌تان می‌توانید پیشنهادهای رایگان و پیشنهادهای فروش بیشتری بدهید.

موفقیت برنامه‌ی همکاری در فروش‌تان را بررسی کنید؛ به‌ویژه اگر برنامه‌های متعدد دارید و یا از انواع دیگر تبلیغات مانند Google AdSense برای پول‌درآوردن استفاده می‌کنید. گاهی وقت‌ها وجود تبلیغات زیاد باعث می‌شود وب‌سایت شما سطحی جلوه کند و باعث آزار خواننده‌ها شود؛ درنتیجه باعث می‌شود کارایی شما کاهش پیدا کند.

پیش از اینکه کسب‌وکار خود برای همکاری در فروش را آغاز کنید، چیزهایی را که به موفقیت بازاریابی کمک می‌کنند یاد بگیرید. مهم‌تر اینکه اگر می‌خواهید همکاری در فروش را به‌عنوان یک کسب‌وکار دنبال کنید یا می‌خواهید همکاری در فروش را به کسب‌وکار کنونی‌تان اضافه کنید، بدانید که این کار سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی به نتیجه نمی‌رسد. مانند همه‌ی کسب‌وکارهای خانگی شما به یک طرح و فعالیت هر روزه احتیاج دارید تا بتوانید از همکاری آنلاین در فروش، پول به دست بیاورید.

به‌طور کلی شانس شما برای پول‌درآوردن از برنامه‌های همکاری در فروش در مقایسه با دیگر کسب‌وکارهای اینترنتی خانگی کمتر یا بیشتر نیست. موفقیت شما به این بستگی دارد که تا چه حد می‌توانید برنامه‌ی همکاری در فروش‌تان را اجرا کنید.

امیدواریم این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد .

سایت نایاب

لینک منبع

قالب وردپرس

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

جوینت ونچر (سرمایه گذاری مشترک) و ۷ اصل برای راه‌اندازی نمونه موفق آن

[ad_1] جوینت ونچر (joint venture) که از آن با نام سرمایه‌گذاری مشترک یا مشارکت انتفاعی …

تأثیر بک لینک ها در معرفی یک برند در فضای مجازی و بازاریابی آنلاین

[ad_1] وقتی وب‌سایتی برای یک برند طراحی و پیاده‌سازی می‌شود، تلاش صاحبان و مدیران آن …

۵۰ استارتاپی که در سال ۲۰۱۸ مثل بمب صدا خواهند کرد

[ad_1] در آغاز سال ۲۰۱۸ هستیم و طبق معمول، کارشناسان درباره‌ی انواع استارتاپ ها و …

بازاریابی محصول و اصول پیاده‌سازی آن در استارتاپ‌ها

[ad_1] تعریف بازاریابی محصول چیست؟ کاربرد بازاریابی محصول برای شرکت‌ها و تفاوت آن با مدیریت …

۱۶ مسئله‌ای که کارمندان را در محیط‌های کاری آزرده می‌کند

[ad_1] مدیریت یک کسب‌وکار موفق، قبل از هر چیز با شناخت نیازها و خواسته‌های کارکنان …

تبلیغات در تلگرام؛ انواع تبلیغات تلگرامی و اصول به ‌کارگیری آنها

[ad_1] حتما تابه‌حال از موج عظیم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا باخبر شده‌اید، …

بلاک چین چیست و فناوری آن چه کاربردی در جهان دارد؟

[ad_1] ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین شاید هنوز جایگاه ارزهای رایج را به‌دست نیاورده باشند؛ اما …

نحوه خرید بیت کوین چگونه است؟

[ad_1] تب خرید بیت کوین همه را گرفته است. اما نحوه خرید بیت کوین چگونه …

استراتژی شرکت آدیداس چیست و برای تغییر زندگی مردم چه راهبردهایی دارد؟

[ad_1] برند نام‌آشنای آدیداس که سال‌هاست در حوزه ورزش فعالیت می‌کند،‌ تقریبا توانسته بخش عظیمی …

معرفی هرم مدیریت و سطوح سازنده آن

[ad_1] در هر سازمان، سطوح مختلفی از موقعیت‌های مدیریتی به صورت سلسله‌مراتبی وجود دارد. هر …

برند چیست؛ بررسی عناصر تشکیل‌دهنده‌ برند و ویژگی‌های آن

[ad_1] در دنیای امروز، برندسازی یا برندینگ به یکی از مهم‌ترین جوانب استراتژی کسب‌وکار تبدیل …

سرمایه‌گذاری در بازار سهام چه دستاوردهایی برای یک رهبر دارد؟

[ad_1] همه فکر می‌کنند که سرمایه‌گذاران موفق، افرادی با دانش بالای اقتصادی هستند؛ یعنی همه …

چگونه مشتری را قانع کنیم؟ ۱۵ قدم برای متقاعدسازی مشتری

[ad_1] شاید سؤال بنیادینِ بسیاری از فروشندگان و نیروهای فروش شرکت‌ها این باشد که چگونه …

توانمندسازی منابع انسانی با ۱۰ اصلی که باید در هر سازمانی اجرا شود

[ad_1] دوره‌ی نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است. …

مهمترین وظایف مدیرعامل چیست؟

[ad_1] بینش راهبردی از مهم‌ترین وظایف مدیرعامل است. مدیرعاملان، بسته به اینکه سازمان و شرکتی …

استراتژی اقیانوس آبی چیست و چه کاربردی در مدیریت شما دارد؟

[ad_1] تابه‌حال با خود فکر کرده‌اید چطور برخی از شرکت‌ها در مدت زمانی محدود به …

چگونه از طرز تفکر افراد بی پول فاصله بگیریم؟

[ad_1] بسیاری از مشکلات و شکست‌های زندگی ما، به علت بی‌پولی یا درآمد پایین به‌وجود …

تفاوت بازایابی و فروش چیست؟

[ad_1] در ادبیات کسب‌وکار، فروش به تبادل محصولات و خدمات در ازای پول گفته می‌شود، …

استارت آپ چیست؟

استارت آپ چیست؟

[ad_1] در حوزه کسب و کار ، کلمه استارت آپ را در چند سال اخیر …

آمازون تصمیم به ساخت سریال جدید ارباب حلقه ها گرفت

[ad_1] آمازون تصمیم به ساخت سریال جدید ارباب حلقه ها گرفت. شرکت آمازون با شرکت …

چگونه به ترویج اخلاق در سازمان کمک کنیم؟

[ad_1] این‌روزها زیاد درباره‌ی رفتارهای غیراخلاقی سازمان‌های مختلف و رهبران‌شان می‌خوانیم و می‌شنویم؛ سازمان‌هایی که …

استرس شغلی مدیران و راه مقابله با آن

[ad_1] چه چیزی موجب موفقیت یا شکست می‌شود؟ اراده و پشتکار عوامل مهمی هستند، اما …

سرنوشت یا اراده

[ad_1] سرنوشت، نتیجه گذشته است. اراده انسان، نتیجه زمان حال. وقتی به عقب نگاه می‌کنیم، …

۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان

[ad_1] گاهی اوقات پیش‌بینی‌های شما در مورد کسب و کارتان درست از آب درنمی‌آید یا …

اولین مرکز تجاری آلمان در تهران افتتاح شد

[ad_1] اولین مرکز تجاری آلمان در تهران افتتاح شد. این مرکز به شرکت‌های آلمانی برای …

۲۰ شغل با بیشترین درآمد در شرکت گوگل

[ad_1] بیشترین حقوق‌ها در گوگل را چه کسانی دریافت می‌کنند؟ گوگل که حالا به عنوان …

چگونه یک شغل جدید ایجاد کنیم؟

[ad_1] شروع یک کسب و کار موفق نیازمند این است که شما ترس از دست …

انواع کسب و کارها: ۵ نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

[ad_1] کسب و کار دارای اشکال و اندازه‌های گوناگونی است؛ در این مقاله انواع کسب و …

آموزش مدیریت زمان

لینک منبع مطالب مشابه که به دنبال آن بودیدطرح‌ ریزی گفت‌ و گو؛ تکنیکی برای …

استفاده بهینه از زمان و شروع روز کاری با ۱۴ راهکار

[ad_1] افراد خلاق ۱۵ دقیقه قبل از شروع روز کاری‌شان،چه کارهایی انجام می‌دهند؟ برخلاف تصور …

دیدگاهتان را بنویسید

Copy Protected by
Chetan's WP-Copyprotect.