نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، تصاویر منتشر شده از این درگیری نشان می‌دهد یک مرد که شباهت عجیبی به «پل راد» ستاره هالیوود داشت، تلاش می‌کرد در دعوا مداخله کند.

 

از آنجا که شباهت این مرد به پل راد بسیار زیاد بود، ظاهراً مسافران منتظر در فرودگاه نیز به اشتباه افتادند و با فیلمبرداری از این صحنه درگیری، «پل راد» تقلبی را سوژه سایت‌های مختلف کردند.

 

 

کپی شدن پی در پی این تصویر در سایت‌های مختلف شایعات زیادی را درباره بازیگر هالیوودی به وجود آورد، به طوری که در نهایت مدیر برنامه‌های این بازیگر واکنش نشان داد و اعلام کرد موکلش در زمان این درگیری در کانزاس‌سیتی میسوری برای تماشای بازی تیم فوتبال محبوبش به استادیوم رفته بود.

 

با آنکه این تکذیبیه منتشر شده، اما همچنان شایعه‌سازی در این زمینه ادامه دارد. به گزارش پلیس فرودگاه تگزاس، عوامل درگیری دستگیر شده‌اند اما مرد شبیه پل راد ناپدید شده است.

 

پل راد بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده امریکایی است که با بازی در فیلم‌های مختلف شهرتی در سینمای امریکا و جهان دارد. از جمله فیلم‌های این بازیگر «از کجا می‌دانی؟» و «ناهار برای احمق‌ها» را می‌توان نام برد.
 

۲۰۰۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *