نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

حق انتخاب
مگان ۲۰۰۰ یا ایمپین دنده اتوماتیک؟

گروه خودرو – چنانچه شما به دنبال خودروی لوکس هستید ایمپین دنده اتوماتیک و مگان ۲۰۰۰ سی‌سی می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای شما باشد.

این دو خودرو که یکی متعلق به شرکت رنو و دیگری از تولیدات پروتون مالزی است هرچند از لحاظ قیمتی تقریبا در یک رنج قرار دارند اما از لحاظ فنی و قدرت موتور با یکدیگر متفاوت هستند به طوری که مگان از موتور ۲۰۰۰‌سی‌سی بهره می‌برد که با این موتور توان تولید ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت را دارد اما ایمپین با موتور ۱۶۰۰سی‌سی می‌تواند ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند.از سوی دیگر شما با مگان ۲۰۰۰ سی‌سی می‌توانید سرعت ۲۰۹کیلومتر در ساعت را تجربه کنید اما با ایمپین می‌توانید تا ۱۸۵کیلومتر در ساعت گاز بدهید.
ایمپین برای رسیدن به شتاب صفر تا صد تا حدودی از مگان پیش افتاده به طوری که این خودرو در ۷/۱۰ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد. در حالی که مگان برای رسیدن به این شتاب نیازمند ۱۱ ثانیه زمان است. از لحاظ میزان مصرف سوخت نیز ایمپین شرایط مناسب‌تری نسبت به مگان دارد به طوری که این خودرو در هر صد کیلومتر ۷لیتر بنزین می‌سوزاند در حالی که مگان برای طی کردن این مسافت نیازمند ۹/۷لیتر بنزین است. اما از جنبه تجهیزات ایمنی نیز این دو دارای ترمز ABS و ایربگ هستند که این امکانات موجب می‌شود که هر دو در رده خودروهای ایمن قرار گیرند. در حال حاضر مگان ۲۰۰۰ دنده اتوماتیک با قیمت ۳۲میلیون تومان و ایمپین دنده اتوماتیک نیز با قیمت ۲۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *