نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

[ad_1]

بدون شک زیبایی و شادابی ویژگی هایی هستند که همه ی ما دوست داریم داشته باشیم ! ولی خب واسه رسیدن به این دو ویژگی باید یک سری چیزها رو رعایت کنیم ! حالا اونا چی میتونن باشن !؟

برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب ۷ راه حل براتون آوردیم ! پس با ما همراه باشید …

تقویت عضلات بدن موجب زیبایی می شود !

۱ – ماهیچه‌هایتان را تقویت کنید : تقویت ماهیچه‌ها بخصوص ماهیچه‌های کمر و اندام‌های تحتانی علاوه بر اینکه موجب سلامت” target=”_blank”>سلامت ستون فقرات شما خواهد شد حالت زیباتری به اندامتان می بخشد و باعث خواهد شد با افزایش سن دچار کمر درد نشوید . همچنین وزنه زدن باعث تقویت عضلات بازوها و سینه و سایر ماهیچه‌های اندام‌های فوقانی می‌شود . تقویت عضلات این ناحیه علاوه بر اینکه در زیبایی تاثیر می‌گذارد ، باعث افزایش اعتماد به نفس و سلامت” target=”_blank”>سلامت فرد خواهد شد !

آرایش و زیبایی چشم ها موجب افزایش زیبایی می شود

۲ – چشمانتان را آرایش کنید : استفاده از یک خط نقره‌ای یا سفید پشت پلک یا یک سایه براق به گوشه‌های داخل چشم ، فر دادن به مژه‌ها و مصرف ریمل‌های حجم دهنده می‌تواند باعث تغییر حالت چهره ، و موجب افزایش شادابی و زیبایی و جوانی شما گردد !

دندان های زیبا و سالم موجب افزایش زیبایی می شود

۳ – از دندانهایتان مراقبت نمایید : سعی نمایید هر چند مدت به دندانپزشکی مراجعه کرده و دندانهایتان را جرم گیری کنید و با این کار از تجمع پلاک هایی که باعث رشد و افزایش باکتری‌هایی که علت انواع بیماری‌های دهانی‌اند جلوگیری نمایید . همچنین در حین مسواک منظم ، روزانه یک عدد سیب را مصرف کنید ! زیرا جویدن سیب باعث تحریک و افزایش ترشح بزاق شده که این خود از رشد و گسترش باکتری‌ها در حفره دهانی و به دنبال آن از پوسیدگی جلوگیری می‌کند .

صبحانه پر پروتئین و سالم موجب کاهش وزن و تناسب اندام خواهد شد

۴ – صبحانه پروتئینی بخورید : سعی کنید به جای صبحانه پرقند ، یک صبحانه ی پر پروتئین مصرف کنید . اگرچه احتمال دارد مقدار انرژی دریافتی شما از هر دو صبحانه یک مقدار باشد ، اما صبحانه ی پر پروتئین باعث می شود وزن بیشتری از دست دهید و به تناسب اندام برسید .

استفاده از عطر مناسب موجب شادابی و جذابیت میشود

۵ – از عطر مناسب استفاده کنید : این نکته را فراموش نکنید که استشمام اسانس گیاهان سبب شادی و سلامت” target=”_blank”>سلامت می‌شود و بهتر است برای شاداب کردن پوست خود از اسانس گل محمدی و برای افزایش انرژی خود از اسانس یاس استفاده نمایید .

پیاده روی باعث تقویت عضلات تحتانی و افزایش زیبایی خواهد شد

۶ – پیاده‌روی کنید : پیاده‌روی علاوه بر تقویت عضلات باعث بهبود وضع سلامت قلبی‌ ، همچنین کاهش فشارخون و افزایش بافت استخوانی می‌شود . علاوه بر این زیبایی عضلات اندام های تحتانی شامل ماهیچه‌های باسن و پا ، اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد .

شست و شوی منظم موها موجب درخشنگی موها و افزایش زیبایی و شادابی می شد

۷ – موهایتان را یک روز در میان بشویید : هنگامی که چربی طبیعی روی پوست سر و موها می‌نشیند ، باعث می شود که موها درخشش خود را از دست می‌دهند ! پس به همین خاطر بهتر است موهای خود را یک روز درمیان بشویید و این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام شست و شوی موها یک بار شامپو زدن کافی می باشد ولی اگر موهایتان خیلی چرب است یا از مواد آرایش مو خیلی استفاده می‌کنید ، باید دو بار موها را شامپو کنید .

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *