نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf

نایاب

نمونه سوالات امتحانی -تحقیق-پاورپوینت- کتاب pdf


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، «گاوین اسمیت» ۵۷ ساله دو سال قبل هنگامی که با خودروی مرسدس مشکی رنگ خود از خانه خارج شده بود، به طور اسرارآمیزی ناپدید شد و جست‌وجو‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.


پلیس لس‌آنجلس پس از ماه‌ها تحقیق و جست‌وجو خودروی این مرد را پیدا کرد. آثار خون به جا مانده داخل خودرو نشان داد که مدیر هالیوودی درون اتومبیلش درگیری شدیدی با یک ناشناس داشته است. با این سرنخ پلیس جنایی وارد عمل شد و تحقیقات خود را آغاز کرد.


این تحقیقات حدود دو سال به طول انجامید تا اینکه اخیراً دو گردشگر در حومه لس‌آنجلس جسد مرد ناشناسی را پیدا کردند. پلیس که احتمال می‌داد این جسد متعلق به مدیر گمشده هالیوود باشد آزمایش‌های تخصصی را آغاز کرده و پس از دو هفته هویت گاوین اسمیت تأیید شد.


در حال حاضر پلیس با اثبات هویت جسد، تحقیقاتی را برای روشن شدن راز قتل و شناسایی قاتل آغاز کرده است. سخنگوی پلیس لس‌آنجلس در این باره می‌گوید: در حال حاضر هیچ مظنون یا متهمی نداریم و تا زمانی که علت دقیق مرگ مشخص نشود، نمی‌توانیم درباره این حادثه نظری بدهیم. خانواده این مدیر هالیوودی همزمان با ناپدید شدن او جایزه ۲۰ هزار دلاری برای هرگونه اطلاعات درباره سرنوشت اسمیت تعیین کردند که به هیچ نتیجه‌ای نرسید.

 

۲۰۰۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *